niedziela, 20 sierpnia 2017

PERŁOWY PUDER DO PAZNOKCI

https://agacys.blogspot.com/2017/08/5-miesiecy.html#more

5 miesięcy.... dosłownie 5 miesięcy temu zamieściłam na stronie swój ostatni post...aż trudno mi w to uwierzyć. Czas pędzi nieubłaganie.
Motorem napędowym do powstania tego posta była paczka, którą otrzymałam od BORN PRETTY. Produkty, które dostałam po prostu mnie zachwyciły. Kochani z całą pewnością można stwierdzić, że sklep ten jest na bieżąco ze wszystkimi, jak by to dobrze ująć, paznokciowymi trendami.

Pierwszy produkt (z czterech), który zdecydowanie jest wart uwagi, to perłowy puder.


Ktoś może powiedzieć "eeee perłowe paznokcie, to nie dla mnie", ale ten puder, to taki przyjemniaczek, który podbije serca zarówno zwolenników perłowych paznokci, jak i uwaga, "metalowych", lustrzanych stylizacji. 


Efekt jaki uzyskamy na paznokciach zależy od tego w jaki sposób puder zostanie nałożony. 
Jeżeli pragniemy uzyskać paznokcie o perłowym wykończeniu i czerwonym kolorze (jaki widoczny jest na stronie sklepu) należy produkt wklepywać pacynką, bez pocierania. Jeżeli natomiast chcemy aby nasze paznokcie lśniły metalowym blaskiem i miały bardziej wiśniowy kolor, wtedy należy puder aplikować wcierającymi ruchami. 

Ja (póki co :) ) zdecydowałam się na metaliczne wykończenie paznokci, a oto efekt:


 PERŁOWY PUDER:
- kolor nr 3
- znajdziecie w dziale NAIL ART , a dokładniej <TU>
- koszt: $2.99

Przypominam Wam o 10% zniżce na nieprzeceniony asortyment sklepu Born Pretty Store, aby ją otrzymać wystarczy po złożeniu zamówienia wpisać kod z obrazka (KXSQ10).

 Zapraszam do odwiedzania mnie na:
  http://instagram.com/agacys02

9 komentarzy:

  1. Boski efekt :) Lubię perłowe paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG!!!!!!!!! Zakochałam sie w tych cudach <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/pastelowa-hiszpanka-boho.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Great product. I need this one in my life! Thanks for the details.

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Paznokcie są świetne, ale tym razem już same zdjęcia mnie zachwyciły! W idealnym klimacie do paznokci ;) BOMBA! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor, taki "mój" <3

    OdpowiedzUsuń