niedziela, 17 września 2017

FOLIA/FLAKIES KAMELEON


Hej,

Efekt "WOW" na paznokciach? I to w dosłownie kilka minut? Tak! To jest możliwe. Produkt, z którym dzisiaj przychodzę to istna petarda. Już w kilka minut jesteśmy w stanie stworzyć niesamowity efekt na paznokciach. A mówię o kawałeczkach kameleonowej folii/flakies. 

Folia ta dostępna jest w różnych wariantach kolorystycznych, ja wybrałam fioletowo-niebiesko-zielonkawy. 


Produkt przychodzi do nas w plastikowym opakowaniu, który dodatkowo umieszczony jest w woreczku strunowym. Plastikowe opakowanie chroni folia zabezpieczająca - i tu uwaga przy jej otwieraniu. Przy próbie dostania się do tych cudownych płatków, dosłownie nie wiem jak (czasami moja zgrabność ruchowa mnie przeraża) wgniotłam zabezpieczającą folię do środka...efekt końcowy był porównywalny z wystrzałem bomby, płatki wyleciały z impetem do góry i miałam je dosłownie wszędzie... Mogę napisać jedno, są naprawdę leciuteńkie :D

Aplikacja produktu:
płatki aplikujemy za pomocą silikonowej pacynki (dołączonej do produktu) na top no-wipe i na koniec pokrywamy dokładnie topem.

A tak przedstawia się folia nałożona na cały paznokieć:


A tak z jej pomocą możemy stworzyć kameleonowy akcent kolorystyczny. Zdobienie idealne na imprezę, biżuteria jest już zbędna.


Folią jestem dosłownie zachwycona <3 Mieliście już kiedyś ten produkt?

FOLIA/FLAKIES KAMELEON:

Przypominam Wam o 10% zniżce na nieprzeceniony asortyment sklepu Born Pretty Store, aby ją otrzymać wystarczy po złożeniu zamówienia wpisać kod z obrazka (KXSQ10).



Zapraszam do odwiedzania mnie na:
  http://instagram.com/agacys02

22 komentarze:

  1. Wow, alez piekny efekt uzyskalas, no i faktycznie paznokcie są juz doskonala biżuteria, wiecej nie trzeba

    OdpowiedzUsuń
  2. To biżuteryjne zdobienie - piękne! I super odcień flejksów, z morkim kolorem - mój ulubiony <3 Uwielbiam takie multichromowe paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooowwww!!!!!!! its super amazing . I love the 2nd one nail art. its so beautiful dear.

    Thanks for visiting my blog. keep in touch. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne paznokcie. Wspaniałą pracę wykonałaś. Oryginalnie. Brawo. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczaki pazurki wyglądają genialnie, prawdziwe arcydzieło.

    OdpowiedzUsuń
  6. O wow!!!!! Ale cudoooo <3 Zakochałam się <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/komplet-dresowy-disneya.html

    OdpowiedzUsuń
  7. NO MEGA! Uwielbiam Twój styl pazurków, taki na bogato! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana jestem pewna, że jesteś dla siebie zbyt surowa! Ja chętnie bym zobaczyła Twoje flamingowe dzieła <3

      Usuń
  8. Cudne te pazurki !!! Muszę też kupić sobie taką śliczną folię, bo daje naprawdę świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaram się tym:) cudownie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń