niedziela, 6 maja 2018

NOŻYCZKI W STYLU RETRO

https://agacys.blogspot.com/2018/05/nozyczki-w-stylu-retro.html
Hej!

Już od jakiegoś czasu nosiłam się z zamiarem zakupu nożyczek do podcinania brwi. Miały być prosto zakończone i poręczne. Niestety stacjonarnie znajdowałam jedynie nożyczki małe, ale przeznaczone do manicure (czyli z lekko wygiętym ostrzem). 
Swój nożyczkowy ideał znalazłam w sklepie Born Pretty. Są nie tylko poręczne, ale jeszcze jak wyglądają! Oczka/uchwyt jest złoty i ozdobiony małymi kwiatami. Myślę, że to właśnie przez ich ozdobność się na nie zdecydowałam :) są po prostu piękne, takie w stylu retro.


Nożyczki wykonane są ze stali nierdzewnej, ich całkowita długość wynosi 11,5cm, długość ostrza to 3cm. Wielkość oczek: 2,5cm x 2cm.


Nożyczek używam do podcinania brwi, ale świetnie sprawdzą się również do cięcia np. nitek czy naklejek do paznokci. 
Z czystym sumieniem mogę je polecić, ostrze jest naprawdę ostre, a myślę, że to w nożyczkach jest najważniejsze. 


Nożyczki: http://tiny.pl/g2bt3  
Koszt: $3.99
Na stronie znajdziecie pozostałe 8 wzorów.

Zapraszam do odwiedzania mnie na:
  http://instagram.com/agacys02

38 komentarzy:

  1. dzięki temu wiele informacji jest dla mnie bardzo pomocne po przeczytaniu tego artykułu, mogę dodaj więcej wiedzy, nie zapomnij przeczytać mojej strony Obat Itp | Obat Kanker Payudara | Obat Radang Panggul | Obat Sinusitis | Obat Miom

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki styl secesyjny, uwielbiam to!
    Zapraszam na moją stronę -KLIK- i pozdrawiam wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię raczej rzeczy w stylu retro, ale te nożyczki wyglądają bardzo fajnie :)

    Pozdrawiam,

    http://najlepszesukienki.pl/c/kombinezony-damskie/

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie subtelne, podoba mi się!
    Serdecznie pozdrawiam was wszystkich i zapraszam do odwiedzenia mojej strony Walking in pretty shoes.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nożyczki to jedno, ten sklep skrywa o wiele więcej skarbów. Dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś wspaniałego, chcę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że moda na retro wraca :) Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak wchodzę co rusz i wyczekuję nowości, i nic :( Szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są! Muszę znaleźć takie gdzieś u mnie na wschodzie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Rany, jakie piękne. Byłyby idealne także na prezent dla kogoś kto lubi taki styl. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda to przepięknie!!

    OdpowiedzUsuń