poniedziałek, 26 marca 2018

LOVELY LIQUID CAMOUFLAGE / KAMUFLAŻ DO TWARZY

https://agacys.blogspot.com/2018/03/lovely-liquid-camouflage-kamuflaz-do.html

Liquid camouflage NOWOŚĆ od Lovely, świeżaczek, dostępny w sprzedaży od marca. 
Do wyboru mamy 3 odcienie, nie mają nazw a jedynie numeracje: 01, 02 i 03.


Ja jestem w posiadaniu nr. 01 i 03. Dwójka podobno jest różowa, dlatego nawet nie brałam jej pod uwagę podczas zakupów.


01-  kolor jasnego beżu
03 - posiada beżowo-pomarańczowo-różowe tony, po zastygnięciu wybijają się bardziej różowe tony

Konsystencja kamuflażu jest gęsta i kremowa. Kamuflaż po nałożeniu na skórę zastyga, co baardzo mnie cieszy - uwielbiam tego typu produkty.
Krycie jest BARDZO DOBRE, pięknie zakrywa niedoskonałości, niestety w ciągu dnia trochę się z nich "ściera". Zauważyłam również, że korektor waży się w okolicach nosa (ale tylko tam :D). Niestety kamuflaż podkreśla każdą drobną zmarszczkę, dlatego podczas aplikacji radziłabym omijać zmarszczkowe strefy.

Co do opakowania, jest ono zrobione z solidnego plastiku, wzór na opakowaniu skojarzył mi się z szatą graficzną kultowego korektora Tarte Shape Tape, złoto i fiolet hmmm czyżby kolejna inspiracja? Ale tak czy inaczej podoba mi się tego typu kolorystyczne połączenie.
Przechodząc do aplikatora - jest po prostu BYCZY, chociaż nie powinno mnie to dziwić, ponieważ na opakowaniu widnieje napis "Aplikator JUMBO" :D Ma on dokładnie 23mm x 9mm. 


Jeżeli miałabym porównać kamuflaż z Lovely do bardzo dobrze znanego kamuflażu z Catrice, to powiedziałabym, że ten z Lovely lepiej utrzymuje się na skórze twarzy, ale wiadomo każda skóra jest inna.

Kamuflaż dostępny jest w sklepach Rossmann, tam go właśnie zamówiłam za cenę 13,49 zł.

Na koniec mogę jedynie napisać: polecam przetestowanie tego korektora, to summa summarum dobry produkt w niskiej cenie i na pewno sprawdzi się u wielu z Was - kto wie, może stanie się Waszym ulubieńcem.

Czy bym do niego wróciła? Myślę, że nie, nadal szukam "betonowego" ideału, który będzie na mojej skórze utrzymywał się w nienagannym stanie przez cały dzień.


Zapraszam do odwiedzania mnie na:
  http://instagram.com/agacys02

20 komentarzy:

  1. Bardzo fajna recenzja i zdjęcia ładnie pokazujące produkt. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam gdzieś i widziałam zdjęcie, że te kamuflaże są tak mocno kryjące, że jedna warstwa wystarczy do przykrycia tatuażu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Masz moze porownanie tego korektora w odcieniu 001 z korektorem catrice 010?;) Ja wypada kolorek lovely na tle catrice?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Niestety porównania nie mogę zrobić, nie mam już tego korektora z Catrice, ale wydaje mi się, że kamuflaż z Lovely jest jaśniejszy.

      Usuń
  4. Fajna nazwa dla makijażu 'kamuflaż'.

    OdpowiedzUsuń
  5. O masakra jakaś - kamuflaż :D :D Kobiety, co z Wami nie tak?

    OdpowiedzUsuń