piątek, 20 lutego 2015

TOP COAT GOLDEN ROSE GEL LOOK - PĘKAJĄCY POŁYSK

http://agacys.blogspot.com/2015/02/top-coat-golden-rose-gel-look-pekajacy.html



Po Top coat z Golden Rose sięgnęłam przez przypadek, szukałam bowiem jakiegoś bezbarwnego lakieru, którym mogłabym pokryć zdobienia na paznokciach wykonane farbkami akrylowymi, a że ten lakier leżał na wierzchu i jeszcze na buteleczce widniał napis GEL LOOK, bez zastanowienia wyciągnęłam po niego rękę.


Za 10.5 ml lakier w swoim mieście zapłaciłam 6.90, natomiast w sklepach internetowych, jaki i wysepkach Golden Rose zapłacimy za niego 8.50. Producent obiecuje nam, że lakier ten nada naszym paznokciom żelowego wyglądu, czyli cudownego połysku i gładkości. Ponadto przedłuży trwałość naszego lakieru. Wystarczy, że po 2 minutach od nałożenia naszego bazowego koloru naniesiemy jedną warstwę lakieru nawierzchniowego i możemy cieszyć się trwałym i błyszczącym efektem.


A jak jest w rzeczywistości?
  
Otóż lakier dzięki szerokiemu pędzelkowi nanosi się naprawdę łatwo i przyjemnie, sam zaś lakier schnie szybko. Nie rozmazuje wzorów namalowanych farbkami akrylowymi lub lakierem. Po jego aplikacji paznokcie nabierają pięknego połysku…. i ….. to by było na tyle, jeśli chodzi o pozytywy. Czas na negatywy. Top coat w ogóle, ale to w ogóle nie przedłuża trwałości lakieru, a wręcz go skraca. Po trzech dniach od jego aplikacji lakier zaczyna odpryskiwać. Normalnie każdy lakier utrzymuje się u mnie 5 - 7 dni. Największym MINUSEM tego lakieru jest, to, że po dwóch dniach od aplikacji dosłownie popękał mi na paznokciach. Po pierwszej aplikacji myślałam, że to moja wina, bo podczas sprzątania wszędzie pchałam te łapy, ale przy każdej kolejnej było dosłownie to samo. 


Tak wyglądają pęknięcia:



Zdecydowanie już nigdy więcej nie kupię tego lakieru. Piękny błysk został przysłonięty licznymi pęknięciami. 


 Zapraszam do odwiedzania mnie na:


  http://instagram.com/agacys02

6 komentarzy:

  1. Oj nie ładnie wyglądają te pęknięcia :(
    Ale muszę przyznać, że masz bardzo ładne zdobienie na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwna sprawa z tymi pęknięciami, raczej się nie skuszę na niego...

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go mam i muszę potwierdzić to samo, strasznie pęka i w ogóle nie przedłuża trwałości lakieru, sam lakier bez tego Top Coat'u trzyma mi się o wiele dłużej. Dostałam go od znajomej ale wiem że sama na pewno go nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. O żesz! Mam go i myślałam, że te pęknięcia to wina większej liczby warstw (akurat tak się ostatnio złożyło). A to ten gagatek jest winny!
    Dodam na pocieszenie, że z tej samej serii Quick dry jest totalnie wspaniały, nie pęka i koleżanki często pytały mnie, jak ja to robię, że moje paznokcie lśnią i nie odpryskuja przez tyle dni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie dalej rozkminiałam skąd te pęknięcia na paznokciach, myślałam, że może mam za długie paznokcie, że się wyginają itd., ale na krótkich dzieje się to samo...Super, że wspomniałaś o tym lakierze Quick dry :) dzięki Tobie na pewno go kupię!

      Usuń
  5. Potwierdzam. Zawiedziona nim jestem

    OdpowiedzUsuń