niedziela, 26 marca 2017

ZOEVA CREAM CONTOUR SPECTRUM

http://agacys.blogspot.com/2017/03/zoeva-cream-contour-spectrum.html

Hej Kochani!

Ostatnio w moje ręce wpadła nowość od firmy Zoeva, paletka do konturowania twarzy Cream Contour Spectrum. Paletka zawiera 6 kremowych odcieni, od kremowo-białego po głęboki odcień brązu. Co tu dużo pisać, jest to kolejny produkt od firmy Zoeva, który po prostu uwielbiam.


Konkrety:

Opakowanie - paleta znajduje się w trwałym i eleganckim opakowaniu, które z zewnątrz pokryte jest gumowanym tworzywem. Niestety ma to swoje minusy, bowiem trudno zachować estetyczny wygląd opakowania, widoczne są na nim wszelkie zabrudzenia i ślady od palców.

Konsystencja - przyjemnie kremowa, chociaż jakby lekko woskowa.

Krycie - bardzo dobre, mam jednak wrażenie, że jaśniejsze odcienie są słabiej napigmentowane, co za tym idzie, krycie jest słabsze. Do ciemnych odcieni nie mam najmniejszych zastrzeżeń.

Trwałość - produkt trzyma się na skórze cały dzień i co jest w nim fantastyczne - pod koniec dnia nie mam na twarzy efektu "ciastka", co przy mojej tłustej cerze jest dosłownie rewelacyjnym osiągnięciem i potwierdzeniem, że jakość tych produktów jest naprawdę baaardzo dobra.

Cena palety: 119,90.

Dodam jeszcze kilka słów zaczerpniętych ze strony producenta, że formuła produktu została wzbogacona witaminą E, jest wolna od parabenów, olejów mineralnych, perfum i nanomateriałów.


Odcienie prezentują się tak:


Odcień przedostatni jest moim ulubieńcem, posiada kolor chłodnego brązu i idealnie sprawdza się do konturowania twarzy, tworzy naturalnie wyglądający cień. Dwa pozostałe brązy świetnie spisują się do ocieplenia twarzy. Jasne kolory (tak jak pisałam wcześniej) posiadają słabszą pigmentację, ale w piękny sposób rozświetlają skórę.

Buziaki,
Agata

Zapraszam do odwiedzania mnie na:
  http://instagram.com/agacys02

8 komentarzy:

  1. Paletka przepiękna... z tym, że ja akurat nie potrafię konturować twarzy więc chyba się nie skuszę na kolejny wydatek;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna paletka, ale ja sama wolę sobie składać kolory bo już widzę, że nie wszystkie by mi się przydały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł ze strony jednak nie dla mnie wolę kupić jeden kosmetyk idealnie dopasowany do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja za słabo się znam na konturowaniu jeszcze, za dobre krycie i mogłabym sobie krzywdę nimi zrobić hihi 😁 ale bardzo fajna dla kogoś kto zna się na rzeczy ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda ta paletka, na pierwszy rzut oka na miniaturze myślałam, że to paleta cieni. Nie wiem, czy miałabym ją obsługiwać, ale chętnie zobaczyłabym, z czym to się je :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna... uwielbiam firme ZOEVA :)
    Buziaki,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygląda ta paletka :) Zapraszam do siebie ;):*

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń